2015. szeptember 23.

11. rész-Várakozás


 Sziasztok! Végre elhoztuk nektek a 11. részt! Igaz ez nem valami hosszú, de ezek után jönnek az izgalmak! Jó olvasást!

Amióta anyáék elmondták nekem a hírt 6 hónap és 2 hét telt el. Október 15-e van. 2 hét van hátra a tesóm születéséig, ezért már nagyon izgulok.

Ma reggel, amikor felkeltem apa vitt iskolába (a kistesóm miatt anya már nem dolgozik).  Dóri és Aliz már várt a suli előtt, olyan jó, hogy végre együtt vagyunk. Emlékszem a napra, amikor Dórival kibékültünk:
Aznap nagyszünetben összefutottam Anettel.
-Szia!
-Szia! Miért vagy így letörve?
-Ja, hát igazából Dóri miatt, olyan rossz, hogy így megsértődött. Egy szó és úgy bepöccent, hogy két hete nem szól hozzám.
-Megértem. Azóta velünk van mindig, tőle is folyton ezt hallom, hogy milyen jó lenne újra veled lenni, csak hát Dóri elég makacs, ezt már én is megtapasztaltam, képtelen beismerni, hogy ő is hibázott. Mindig mondom neki, hogy menjen oda hozzád és kérjen bocsánatot, de képtelen rá.
-Talán, ha én kérnék bocsánatot!
-Hát próbáld meg, de nem hinném, hogy csak úgy szóba állna veled, úgyhogy 4-re elhívom a parkba. legyél te is ott, aztán majd meglátjuk, mi lesz.
-Oké, nagyon remélem, hogy menni fog.
És ment is. Kibékültünk és megfogadtuk, hogy többet nem fogunk ilyen marhaság miatt hetekre összeveszni.
Alizzal is rendeződtek a dolgok, továbbra is együtt vannak Márkkal, viszont próbálja úgy szervezni a napjait, programjait, hogy ránk is jusson ideje. Meg persze a rajzolásra. Aliz nagyon tehetséges rajzos, csak Márk miatt az elmúlt időszakban nem nagyon jutott ideje a hobbijára.
A nyár is jól telt, csomó programot szerveztünk a lányokkal: voltunk strandon, fagyizni, kalandparkban, meg persze a mára már jól bevett szokásunk a közös vásárolgatás sem maradhatott ki. Együtt vettük meg a füzeteinket, ruhákat vásároltunk a sulira stb. Ja, meg persze a néhány este bébicsőszködésből szerzett pénzen is vettünk dolgokat.   
Ahogy telt a nyár egyre jobban látszott, hogy milyen sok változást fog hozni a kistesóm az életünkbe. A régi vendég szobát átalakítottuk babaszobává és vettünk egy csomó bébi játékot meg ilyesmiket. Nagyon izgultam, örültem, meg féltem meg hát úgy minden. Csomó érzés kavargott bennem, illetve még most is.
Az év kezdés borzalmas volt. Idén már nyolcadikos vagyok. Már a hetedik osztály is nehéz volt, de ez még keményebb. Ráadásul idén elballagunk és választani kell gimnáziumot is. De én nem akarok elmenni. Nem vagyok benne biztos, hogy Dórival és Alizzal egy gimibe megyünk és ez elkeserítő. De erre egyenlőre nem is gondolok, addig még van egy pár hónap.
Imádok gitározni! Nyáron nagyon sokat gyakoroltam és most a gitár a mindenem!!! Persze most az iskola miatt kicsit kevesebb az időm és apáéknak is segítenem kell, de amikor csak tehetem gitározom! Ráadásul a tanárom szerint tehetséges is vagyok!


Remélem tetszett! Smiley

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése